" />

Horeca administratie en boekhouding voor uw horecabedrijf

Administratie en boekhouding in de horeca dient vanaf de eerste dag te draaien

Lees verder

Administratie en boekhouding in de horeca dient vanaf de eerste dag te draaien

Starthoreca vindt dat een overzichtelijke horeca administratie van groot belang is. Hoe de fase van het werkelijk ondernemen wordt in gegaan is mede bepalend voor het succes van de onderneming. Een horecabedrijf dient vanaf de eerste dag als een geoliede machine te draaien. Praktische en organisatorische fouten, worden niet geaccepteerd door gasten. U krijgt slechts één kans om een goede eerste indruk te maken. Deze indruk bepaalt het latere succes. Het draait uiteindelijk om een tevreden gast en een gezonde onderneming.

HORECA ADMINISTRATIE & BOEKHOUDING

Starthoreca helpt de horecaondernemer ook in latere fases door diverse bruikbare checklists en formulieren met betrekking tot de administratie. Zo biedt Starthoreca arbeidsovereenkomsten, huishoudelijk reglementen, kasopmaak formulieren, facturatie voorbeelden, formulieren voor het voeren van functioneringsgesprekken, reserveringslijsten, sollicitatieformulieren, rooster- en urenlijsten. Bekijk hieronder het aanbod en start direct met downloaden!

Droom jij van het starten van een eigen horecabedrijf?

Ga vandaag nog aan de slag! Neem contact met ons op zodat we samen kunnen streven naar een passende oplossing voor uw horeca bedrijf.


Maak een afspraak